Happy to be alive

Dan 19        1470 km

Makaza – Komotini – Alexandropolis     120 km (6 h)

Zbudim v kampu ob 7. Zajtrk pa kar nekaj casa se, da pride sonce in posusi roso iz sotora. Prej ne morem spakirat. Sem v sojecni.

Za dobro jutro se 5 km vzpona do prelaza Makaza v Grcijo nato pa neverjetn spust 25 km. Lepa cesta. Novo vse tak da zakon. Edino boli ko svija ko se ti zuzek vlki zaleti direkt v trikotnik pri 50 km na uro. Vzelo sapo.

Ko pridem iz gor na ravnino sledi grska realnost. Vse bogo in totalno neurejeno. Ciganija a drago pa fejst. Capucino pride 2 eur. Se sreca da mi ga sosednja miza casti ko zvejo za plan dela. Hehe. Po nemsko se menimo ker je en delal dve leti v nemciji. Ostali grki ne govorijo nic. Pa vsi so pocasni pa debeleli pa nikakvi. Vsacis pa neka civilizacija.

Grem dalje po peklenski vrocini in okrog enih najdem reko, ki je zaj poleti bolj potok. Zakon plac za relax pa se cista je glede na ribe v njej. Se skopam in zaspim ko top v mrezi. Vroce ko svija.

Pol zbudim. Najem in zvlecem pecikl na cesto pa hopa do Alecandropola. Meditacija in muzika na biku pa dobra cesta. Malo gor in pol na koncu spust v mesto. Aja pa ze po poti vidim da imajo vsi grki nenormalno vlke pese. Vsi neke ovce in pol to pasejo.

Pol malo po mestu not. Najdem hrano pa supermarket. Nabavim stvari in ker ne nejdem nic pametnega za spat se odpravim proti delti najvecje grske reke. Na zemljevidu zgleda super. V realnosti pa moram it stran od glavne ceste po sodru mimo kmetij. Pa se sonce zahaja pocasi tak da nimam ful cajta. Cca 100 m pred sabo vidim dva psa na cesti. Gremo treba je spati. Pelam polno proti njim in stiskam na visokofrekvencno napravo. Ko pridem do njiju sta se dva v grmovju tak da so stirje. Ampak deluje in se samo en spusti za mano pa se ta ne dolgo. Vse ok.

Ko pridem do reke cez 15 min je samo mocvirje. Pa zabe. Niti dveh normalnih dreves ni za mrezo napet. Nemogoce kampirati. Pa tema ze skoro. Ouje. Facked up situation. Pa se pesi na poti nazaj.

Se odlocim na hitro da bo treba nazaj na glavno cesto pa v hotel. Picim kolko hitro se da. Na levi vidim vlko farmo in dva grozno vlka ovcarja kak se zapodita proti meni in vzporedne ceste. Obrnit se ne morem samo gasa pa ovi teaser v roko. Tokrat ne deluje. Pesa sta cisto zmesana in samo molim boga da ne padem. Vse skup traja verjetno 15 sekund a meni se zdi ko vecnost. Zaj vem o cem mi je Humar govoro. ☺ Poln straha in adrenalina pridem v hotel. Ze noc. Z veseljom dam list papirja na kerem pise 20 eur in grem samo pod tus in spat. Zmucen ko pes.

Mejni prehod z Grčijo
Rest
Kopanje
Siesta
Cesta z psmi – ko se dogaja ni časa dokumentirati 🙂

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 20       1545 km  Alexandroupoli - Kesan   …