Incident z bikom

Dan 65      4085 km

Tatev – Kapan       60 km (5 h)

* Brecht from Belgium. Ista letnika. Doma bil ucitelj telovadbe a ze dve leti nacrtoval daljse kolesarjenje. Izkusen. Na cesti bo vec kot eno leto. Bil v Indiji in tam na najvisji cesti na svetu. Over 5000 m. Zdaj gre isto kot jaz do Kirgizistana, pol v Indijo z letalom.

///

Preden sem vceraj zaspal slisim globok zivalski zvok in res tezke korake cisto blizu sotora. Holly fuck. Sigurno je medved. Ennio gre ven iz sotora in ugotov da je bik. ☺ Sotor je postavlen glih na poti ven iz kanjona. Zgleda je bil na nocnem sprehodu. Se ko se zjutraj zbudim je tam. Gleda direkt v sotor s tistim globokim kravjim pogledom. Celo napade belgijca Brechta, ki se zjutraj spusti do najinega kampa. Smo se na kratko spoznali ze v Yerevanskem hostlu in gre tudi za Iran. Pot nadaljujemo skupaj. Celi dan se zajebavamo na racun bika.

Za dobro jutro se je treba vzpeti nazaj do samostana. 6,4 km in 500 m visinskih metrov po makadamu. Ura dela. Tam gremo skupaj na kafe. Pride skupina poljakov, ki je v Armeniji na arheoloskem izkopavanju. Navduseni kolesarji in kvazi alpinisti. Nam placajo vse, Enniotu dajo novo jakno (so mu jo vkrali v Yerevanu) in za konec se nam dajo 20.000 dnara (40 eur). Zakon. Bo za par dni.

Cez gore se odlocimo iti proti jugu. Drugace bi morali od samostana nazaj in okrog po normalni cesti. Vzpon se nadaljuje se kakih 10 km. Na koncu dneva smo imeli preko 1400 pozitivnih metrov nadmorske. Popoldan smo dovolj visoko, da kolesarimo v oblake. Zacne dezevati in traja kaki dve uri. Zakon voznja po dezju. Ni mrzlo. Za konec dneva pa 25 km cistega spusta do Kapana. Vrhunsko kolesarjenje.

Za Ennjota iscemo banko. Dober feeling ko se trije peljemo skupaj v mesto. Cisto drugo kot ce si sam in mas obcutek da te vsi gledajo.

Banke zaprte. Najdemo res basic camping s tusem mrzle vode in postavimo sotore. Tam se en belgijec. Prostovoljec za 14 dni. Ameriska armenka iz Sietla. Prostovoljka za celo leto. Pa se dva nemca. Turista. Par. Pranje cot, pucanje pecikla, vecerja in druzenje.

Ponovno na vrhu pri samostanu
Pogled nazaj
Camp
Večerja makaroni

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 66    4135 km Kapan - Close to Iranian…