Islamska republika Iran

Dan 67    4220 km

Close to Iranian border – Kharvana      85 km (5.5 h)

Spim kar v viseci mrezi. Ponoci zacne dezevati in se prestavim pod streho. Blo samo par kapelj. Glih tolko da sn se zbudo. Zaspim nazaj hitro. Dokaj mrzla noc. Skoraj na 2000 m.

Zbudimo. Kafe. Zajtrk. Na vzpon se zadnjih 10 km. Dirkamo gor in neverjeten pogled na drugo stran. Gore do kam seze oko. Se vidi Iran. Pred nami 25 km spusta v dolino. Iz 2200 na 600 nadmorskih. Kaj naj recem. Uzivancija. Zgoraj se malo zebe. Spodaj vrocina. Vmes se ustavim pri cebelarjih. Mi dajo zalogo medu divjih cebel. Pravijo da je zdravilo.

Do meje je se cca 20 km ravnine ob reki. Na drugi strani ze Iran. Brecht je vedno najhitrejsi na spustu. Naju pusti zadaj. Z Ennjotom sva skupaj. Jema fige ob cesti ko zacne lajati pes. Pride ful blizu. Vlka zival ko malo tele. Farma je tam in njegov teritorij. Stojima in naju ovohava. Stari majster pa ga proba spravit stran. Ce hocema naprej laja in ne pusti. Celo vgrizne torbo na peciklu. Traja 20 min da ga lastnik zapre v bajto. Pol grema dalje. Adrenalinsko.

Na meji nas lepo izprasajo. Kje rodil, kak je mami ime, Albina, zakaj v Iran,… Drugace vse ok in smo prek. Do prve vasi je cca 30 km in se odlocimo da gremo brez nabave. Slaba odlocitev.

Vecina je zopet vzpon med gore. Na koncu dneva stevci zopet kazejo cez 1750 m vzpona. Jaz sem ok. Onadva jamrata na vlko ko pridemo v mesto.

Tam nas pricaka policija. Vstavi in hocejo nase pasuze kopirat. Ne damo iz rok ker ne zgledajo kot policaji. Vsak ma svojo uniformo. Se zmeniko da gremo za njimi na postajo. Pristaneta. Tam celi cirkus. Vse skupaj bolj iz radovednosti po moje. Nam dajo lubenico in caj in hocejo z nami igrati odbojko. Na koncu vse ok.

V mestu spoznamo zobozdravnika. Zna anglesko in nam pomaga. Naroci hrano in se zmeni za ceno. Lacni ko vuki. Slabo jeli cez dan. Spimo v parku. Kot kamping. Wc in tus tam. Wi-fi iz restavracije in elektrika. Hehe. Ni da ni.

Domacini okrog nas. Gledajo sotore. Cirkus. Pol se poleze in gremo spat. Obcutek je po zacetnih mesanih obcutkih ful dober.

Bujenje
Pustinja
Zaslužena večerja

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 68       4250 km Kharvana - Arzil   …