ABC Dan 3

Dan 160       8405 km

Dovan (2600 m) – ABC (4130 m)

11 km (8 h)

Noc zame ok. Dve odeje. Ni zeblo. Brez spalke.  Ben mel probleme s spanjem. Le 2 uri. Vseeno sva oba naspidirana zjutraj. Zajtrk z isto druzbo kot vcerajsnja vecerja. Dva francoska para in ena nemka.

Do Machapuchre base campa prideva ob enih. Steza vrhunska. Skoz se vzpenjama. Sla loceno. Narociva Dal-bat, kot ponavadi. Lahko narocis repete. Pojeva prvi kroznik ful hitro. Narociva se enega. Se vedno malo lacna. Verjetno samo pozresna. Hehe. Mu receva se cisto malo in prinese tretji poln kroznik. Pol pa ne mores pustiti. Nevljudno. Ne vem ce ni vsak pojel kilo riza. 🙂 Ze dolgo nisem bil tak sit.

Majster v koci veliko ve. Nama razlozi glede gor. Sva pod Ribjim repom in prvic vidiva Annapurno 1 (8091 m). Tista, ki se vidi iz Pokhare je Annapurna south in ni osemtisocak. Se spomni Humarjeve solo ponovitve vzhodnega grebena iz leta 2007, ko povem, da sem iz Slovenije. Prvic je leta 1995 brez dovoljenja pobegnil slovenski odpravi in dosegel najvisji vrh. Zanj je bil to prvi osemtisocak. Takrat iz severne strani.

Po odmoru in susenju cot se odpraviva do ABC. 3 km in zadnjih 400 visinakih. Pocasi. Cutim rahel glavobol a ko prideva gor se poleze. Ben podobno. Se pofotkamo in najameva sobo. 4 smo skup se z dvema francozoma.

Vecerja v skupni ogrevani jedilnici. Vse polno folka. Zamenli z USA familijo iz Kalifornije. 12 members.

Budistični tempelj
Zadnji del vzpona do ABC
ABC

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 161      8405 km ABC (4130 m) -…