Paradiž

Dan 68       4250 km

Kharvana – Arzil       30 km (2 h)

Preden ne dozivis Irana ne mores verjeti. Slisal sem zgode a to je dejansko neverjetno. Gostoljubnost teh ljudi je neizrazljiva v besedah. Ze vceraj zvecer so nam zrihtali nekaj hrane in prinesli sladoled. Danes se je zadeva stopnjevala do maksimuma.

Takoj zjutraj smo dobili kruh in zelenjavo od kamping sosedov. Drugi so nam posodli profesionalni kuhalnik za kavo. Ennjo je bolan. Prehlad. Skoz kasla. Zato nismo hiteli. Na pot sli komaj ob poldne. Vroce sicer ful a ok.

Po spustu v dolino pridemo do reke. Pri njih je petek nedelja. Vse familije gredo v dolino in tam prezivijo piknik dan. Najprej opazimo kopalisce. Z Brechtom skocima not. Vrhunska osvezitev. Vsi maksimalno prijazni do gostov iz Evrope.

Nadaljujemo ob reki 15 km in se med druzinami vstavimo za kosilo. Tam gostoljublje doseze vrhunec. Hrana, caj, sadje, pepsi, sladkarije. Razlicni ljudje samo nosijo in govorijo ”Welcome to Iran”. Vse kar hocejo je fotografija z njihovo familijo. Dejansko cutis da ti stvari dajejo brez pricakovanj zahvale ali povratnih darov. Neverjetno. Za tri kolesarje, ki so se zadnje dni prebijali cez armensko gorovje, je plac kot raj. Do konca siti se odlocimo kampirati kar v dolini in jutri nadaljevati pot proti Tabrizu.

Verjamem da bi bilo na zahodu veliko manj nestrpnosti in sovraznega govora do muslimanov, ce bi vsi slovenci za en mesec sli v Iran. Seveda ne branim ekstremistov iz drugih drzav. Niso vsi enaki. Zahodni mediji ponavadi vse mecejo v isti kos na racun zmesane manjsine.

Wellcome to Iran
Pastir
Camp

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 69     4335 km Arzil - Tabriz     …