Prevec pozornosti

Dan 75       4605 km

Khubestan – Khalkhal  80 km (6 h)

Bujenje v vlki in udobni sobi ter priprava omlete v cisto pravi kuhni. Za dobro jutro se preostanek vzpona na goro. 10 km. A danes je pocutje veliko boljse. Baterije polne. Na planoti je narava ful podobna centralni Armeniji. Divjina na vse strani. Se spustimo v dolino in pol ponoven vzpon do enega vecjih mest v tem becirku. Na koncu dneva je blo ponovno preko 1,5 km pozitivnega vzpona.

V mestu Kibi nas majter povabi na sladoled in sladkis. Jao pase po dnevu vrocine. Nabavimo se hrano in pojemo kosilo v enem izmed pokritih baldahinov v parku. Edina senca. Not vroce. Gremo kar dalje ker je isto na cesti. Se en brutalen vzpon nad jez a cudoviti razgledi.

Nato se zacne narava spreminjati. Vec zelenja in celo tekoca voda. Oblaki prekrijejo sonce. Pocutje takoj drasticno izboljsa. Ob 6 pridemo na cilj. Mesto Khalkhal. Gremo v enega izmed parkov. Manjsega. Postane nevzdrzno zaradi vse pozornosti. Froci se derejo, starejsi bi se radi menli pa ne znajo ang. Se prestavimo v vecji park in skuhamo vecerjo. Ponovi zgodba z ljudmi tak da se spat zavlecemo v bliznji gozd ob cebelnjaku. Sotore postavimo v temi.

Kar nekaj obiska cez noc. Tudi policija pride gledat a nihce nas ne napodi. Zjutraj vse ok. Jaz sem spal dobro.

Kot v Armeniji
Čebelnjak
Najdemo camp zase

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 76       4695 km Khalkhal - Masouleh   …