Pamir Dan 17

Dan 114      6355 km

Murghab – Just before Akbaytal pass  75 km (5,5 h)

Andoni prejsnjo noc skoraj ni spal zaradi visine. Odlocitev o nadaljevanju poti prestavil na danes zjutraj. Jaz sem bil siguren. To noc spal malo bolje in se mi pridruzi. Krenema okrog 9. Se vedno mrzlo ko pes. Sicer cudovit dan.

Prvih 40 km mine dokaj hitro. Ravnina in razlaga mi vse o atomih in vesolju. Clovek ma doktorat iz kemije in te nekaj ve.

Drugi del dneva nad 4k se zacne veter v prsa. Andoni je sibek od slabega spanja in malo hrane. Jamra. Meni je muka zaradi mraza. Drugace ok. Oblecem skoraj vse kar mam.

Ni se dalo dobiti informacije ali ke kaka bajta blizu prelaza za prespati. Sva cel dan v dvomih. Eno zensce naju povabi na caj a tam je prehitro za konec dneva. Ostalih his ali vasi ni. Razgledi kot na luni. Nikjer nic. V ozadju pa lepe zasnezene gore.

Na koncu dneva prideva do kamping placa oznacenega na zemljevidu. Tam bi naj bil tudi water source. Presahnil. Kamping je samo kamenje od ognjisca. Piha nenormalno. Po izkusnjah ostalih bo danes na 4300 nadmorskih vec kot – 10. Molima, da so zgodbice o eni bajti tik pod prelazom resnicne.

Andoni je ob 4 cisto na koncu z mocmi. Komaj se vlece po cesti. Pravi, da bo vmr ce bo mogo prek prelaza danes. Clovek steje 63 let. Pa se tezji pecikl ma ko jaz.

Ko ze skoraj obupava in pripravima kamp se v daljavi prikaze bajta. Dim se kadi ven. To pomeni folk in toploto. Prideva tja in pravi zensce, da je kozno prespati. Familija in 5 frocov. Pripravi se vecerjo. Ne mores verjeti kak je lahko clovek vesel osnovnih stvari. Visina in mraz naredita svoje.

Na koncu dneva morala na visku. Sva samo 3 km pod prelazom. Jutri bo vecina downhill.

Grobovje
Road
Edina bajta danes na poti
Kurjava
Nova tehnologija bolj zanimiva kot kolesarja
Proti prelazu
Na koncu vidiva da se iz bajte vali dim; rešitev
Eden izmed frocov

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 115       6415 km Just before... - Akbaytal…