Damavan attempt Dan 1

Dan 85      5230 km

Teheran – base camp (3020 m)

Zbudim se vznemirjen. Ze vceraj blo vse spakirano. Danes je plan priti do prvega kampa. Pocasen zajtr in slovo od Brechta. Gre na jug. Na koncu sva za goro ostala sama z Enniotom. Koen in njegov kolega sta si premislila.

Najpren na podzemno do bus postaje. Nato z mestnim busom na najvecji terminal na vzhodu. Tam nabaviva karte za regionalni bus in po kaki uri pridema mesto Polour. Stopama pick up truck do planinske zveze. Voznja zadaj. Vrhunsko. Tam nabavima dovoljenje in zbirava informacije. Placati moras 50 dolarjev za vzpon. Vsi tujci.

Do campa ni prave ceste zato vozijo samo taksiji zveze. Spogajava za malo boljso ceno a je vseeno 8 eur na enega. Skoz na tej poti sprasukeva folk kak na vrh in kako bo vreme. Napoved za sredo slaba. Za jutri se dobra. Plan je bil da najprej narediva aklimatizacijo na 3 k. Drugi dan v shelltru na 4200. In tretji dan na vrh.

Glede na napoved se odlocim da bom jutri probal iti do vrha iz baze kampa. Startal bom ob 3 ponoci da se ob 6 pridruzim kaki skupini. Shellter je cisto poln tak da bo veliko ljudi slo gor. Bomo vidli.

Ennio ne deli mojega entuziazma in bo probal po prvotnem planu. Zvecer narediva 500 visinskih metrov aklimatizacije in nazaj v base camp.

Atrij hotela
Malca
Razgled

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Dan 86      5230 km Base camp (3020 m)…