Perfect start

Dan 1      110 km Krajnsek – Koprivnica 110 km (6 h) Po turnirju v Bistrici ob Sotli in neprespani noci je sledilo celodnevno druzenje s familijo. Zvecer sem res na hitro spakiral in upal da cesa ne pozabim. Slovo od domacih je bilo za njih custveno. Zame ne. Vem priblizno kam grem in kaj zkorem. Bujenje ob 5:20. Poln energije. Pripravim seik, kolo in cote. Objem z mamo…

First camp

Dan 2      240 km Koprivnica – Donji Miholjac   130 km (7 h) … Noc je ful hitro minla in zajtrk me je cakal ob sestih. Jajce in debeli kosi slanine… Nazrl sem se ko pujsek in v res cudovitem jutru startal iz Koprivnice proti Slatini. Tam ni bilo dogovora za spati tak da se bom mogo znajti… Prvih 40 km je ful hitro minlo, pol pa so se…

First rain

Dan 3       280 km  Doljni Mihajlovac – Osijek         (2,5 h) Noc ni bila glih za odpocit. Sotor je bil postavlje  narobe tak da sem spal v grabo kar niti priblizno ni prijetno. Po eni uri spanca pa me je zacela napadati lisica. Je blo kar strasno, ker je prisla direkt do sotora in ne ves kaj je. Pol sem ji posvetil v glavo in se…

God Damn Wind

Dan 4       400 km Osijek – Novi Sad     120 km (7 h) Bujenje po spanju na kavcu po 5 urah. Slovo od prijazne familije iz Osjeka. Krenem proti Vukovarju z zagonom ne da bi vedel v kaj se spuscam. Celi dan piha mocan zahodni veter, kar pomeni da me vstavla in da se pelam mogoce kaj vec kot 10 km na uro. Res užas. Pol pa se…

Rest Day

Dan 5       400 km  Novi Sad        Dan za počitek Radomir je sel na siht jaz spal do 11:00. Kak je blo fajn. Pol se vklopil klimo ker je blo vune vroce ko pes. V hladilniku nic razen mleka tak da se nacejavam pa rihtam stvari glede prtljage, da si malo pospravim. Nato se opremim za ven s klobukom in to ter grem setat po gradu.…

Težki dan št 2

Dan 6      560 km Novi Sad – Smederevo 160 km … Zjutraj slovo od Radomirja iz NS in na kavo s Srbkinjo, ki je bla na EVS-u v Zetalah. Ob sedmih sva se dobila na trgu njenega mesta v presmestju NS. Se kar zazenem ker sem spocit in mi je finta pa muziko poslusam. Neverjerno dober filing prvih 50 km. Pridem do mosta na Donavi nad Beogradom. Maham…

Just another day at the office

Dan 7        650 km Smederevo – Jagodina      90 km (5 h) … Pa evo. Zjutraj sla na burek in jogurt z majstorom, ki je ponovno vse plačal. Ful mu je blo fajn da je mel nekoga na obisku. Po slovesu jaz picim proti Jagodini. Policija me preusmeri, ker je kitajski predsednik kupil tovarno zeleza v Smederevem kjer dela 5000 ludi.  Nadaljujem ob avtocesti na jug.…

To cesar city Nis

Dan 8       760 km Jagodina – Nis     110 km (5 h) … Budilka je zvonila 15 do 7 za naroceni zajtrk. Vse me boli. Hrbet se najbolj in v celem telesu je utrujenost. Plan je plan in ni dobra energija v tem Hostlu Vegas da bi se ostal en dan. Jem zemlje, kajmak in salamo. Zraven me caka liter hladne coca cole. Hehe. Zavrnem.  Najprej mam plan…

Najdaljsi dan v letu

Dan 9       760 km Niš        Dan za počitek … Kera neverjetna zgodba kak sn dobo jaz ta flat v Nisu. Nikola ki sem ga srecal na mostu prek Donave in mi je pomagal pri Smederevem je pisal enemu svojemu kolegu ki ga ze ni videl 7 mescov. Cloveku je ime Vlada in je iz istega kraja ko Nikola samo je vcasih studiral v Nisu. In…

Broken Highway

Dan 10        840 km Niš – Pirot      80 km  (4 h) … Hitro zbudim. Spijem jogurt, jem suhi kruh in z Vlado se zadni ness, kot on pravi. Slovo in cesta proti Bolgarski meji. Desno koleno me malo boli, drugace pa je prvi del poti zakon. Koncno gore in skoz grem ob reki tak da ni strmo. Vmes je nekaj tunelov za katere uporablam svetilko,…

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)