Koča

Day 25       1385 km

Murchison – Mt Arthurs hut          120 km (6 h)

Po treh urah spanja (včeraj praznovali Jackovo 25tko v hostlu) spečeva z Nadyo zjutraj  palačinke za vse. Potem pa na pecikl. Vem da bo dolga do gore, a dogovor je dogovor. Z Mattom (že prej 2x srečala, zdaj še po naključju v tem hostlu) sva se dogovorila, da greva skupaj na Mt Arthur. Najbolj severna gora južnega otoka. On gre naprej z avtom, jaz se mu po zvečer po dobrih 100 km pridružim na vznožju.

Po dveh dneh premora in dobre hrane ter kopeli prvih 80 km letim. Kljub pol kilometrskemu prelazu imam na koncu skoraj 22 na uro kar je najboljši rezultat na NZ.

Na zadnjem vzponu me Matt dohiti z avtom in skrijem pecikl v grmovje. Na srečo zadnjih 5 km nisem rabil prekolesariti. Res brutalen vzpon za 700 m.

V koči, kljub dežju, super vzdušje, igramo karte z dvema USA. Not se en s frocom in dva mlada nemca. Kot zadnja v temi prideta še Španec in Nemka. Spita na tleh. Če bo vreme zjutraj dopuščalo gremo na vrh. Trenutno okrog desetih zvečer se vedno dežuje.

Mt Arthur
Matt

O Restartu

Vizija Restarta je vrhunska podpora pri organizaciji nevsakdanjih potovanj in razširjanje vrednosti novih izkustev na kvaliteto življenja posameznika. Sledimo naslednjim vrednotam; prilagodljivost, poštenost, odprtost, asertivnost, humor in izkušenost.

Naslednje odprave

Treking Annapurna

14 - 16 dni

Preveri več
Treking Everest (Gokyo Ri)

16 - 18 dni

Kontaktirajte me

Telefonska številka

041 208 605

Elektronski naslov

tomazgajserster@gmail.com

2019 Tomaž Gajser © Vse pravice pridržane

Naslednji zapis
Day 26         1385 km Arthurs mountain climb... Noč v gorski…